Wat houdt de aanbetaling van mijn reservering in?

Bij het kopen van de tickets doet u een aanbetaling van 50% van het totaalbedrag. De overige 50% wordt na afloop van het evenement betaald. De aanbetaling bestaat uit: entree en het diner. De dranken zijn niet inbegrepen en dienen na afloop betaald te worden.

Ik kan helaas niet komen, wat doe ik met mijn tickets?

Annuleren of verplaatsen is helaas niet mogelijk. De entreekaarten zijn niet persoonsgebonden en dus overdraagbaar. Je kunt je tickets bijvoorbeeld aan familie of vrienden overdragen/verkopen of aanbieden op een website zoals Ticketswap.

Ik heb dieetwensen, hoe geef ik die door?

Bij het kopen van tickets zullen wij u vragen naar eventuele dieetwensen. Allergieen en dieetwensen kunt u via deze wijze aan ons kenbaar maken. Wij zullen ervoor zorgen dat er een alternatief gerecht voor u beschikbaar is.

Welke artiesten treden er op tijdens mijn event?

Dit wordt twee dagen van tevoren bekend gemaakt op onze instagram. Tot die tijd houden wij het geheim!


Ik wil graag reserveren voor een groter gezelschap, hoe doe ik dat?

Wilt u reserveren voor een groep van 10, 12 of 14 personen? Mail dan naar santosh@caferestaurantdauphine.nl of bel 020 462 16 46.


Het evenement is uitverkocht, hoe kom ik op de wachtlijst terecht?

U kunt zich aanmelden voor de wachtlijst door te mailen naar santosh@caferestaurantdauphine.nl of bel 020 462 16 46.

Is er een garderobe aanwezig?

Ja, wij bieden een bewaakte garderobe voor €2 per jas. Het is verplicht om uw jas hier achter te laten, gezien de bewegingsruimte voor ons personeel. Daarnaast kunnen de temperaturen oplopen door het aantal personen en het gebruik van theaterverlichting. Er is een airco aanwezig.

Waar kan ik parkeren?

U kunt uw auto parkeren in onze garage. Als gast van Dauphine kunt u bij de bediening 25% korting op het totale bedrag op uw kaart laten zetten. De parkeerkaart dient betaald te worden bij de betaalautomaat in de kelder middels pin/creditkaart.